Editing
Atributos
(section)
Jump to navigation
Jump to search
Warning:
You are not logged in. Your IP address will be publicly visible if you make any edits. If you
log in
or
create an account
, your edits will be attributed to your username, along with other benefits.
Anti-spam check. Do
not
fill this in!
=== Inteligência === Inteligência ('''INT'''): Atributo primário para classes mágicas, usado para aumentar seu ATQM e MDEF. Cada 1 de INT fornece o seguinte: * Aumento de ATQM (Veja a tabela abaixo) ** Bônus de ATQM mínimo a cada 7 de INT ** Bônus de ATQM máximo a cada 5 INT * MDEF +1 baseado em INT (aproximadamente) * SP máximo + 1% * Eficácia dos itens de restauração de SP + 1% * A cada 6 de INT: regeneração natural de SP +1 * Alquimistas: taxa de sucesso na fabricação de poções + 0,05% (metade dos benefícios de DES e SOR) * Resistência contra os seguintes Efeitos Negativos: ** Cegueira: -2 / 3% de chance de ser infligida e duração de -1/15 segundos ** Sono: -1% de chance de ser infligido ** Caos: -2 / 3% de chance de ser infligido Tabela de ATQM: {| class="wikitable" | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |1 |1 |1 |- |2 |2 |2 |- |3 |3 |3 |- |4 |4 |4 |- |5 |5 |'''6''' |- |6 |6 |7 |- |7 |'''8''' |8 |- |8 |9 |9 |- |9 |10 |10 |- |10 |11 |'''14''' |- |11 |12 |15 |- |12 |13 |16 |- |13 |14 |17 |- |14 |'''18''' |18 |- |15 |19 |'''24''' |- |16 |20 |25 |- |17 |21 |26 |- |18 |22 |27 |- |19 |23 |28 |- |20 |24 |'''36''' |- |21 |'''30''' |37 |- |22 |31 |38 |- |23 |32 |39 |- |24 |33 |40 |- |25 |34 |'''50''' |} | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |26 |35 |51 |- |27 |36 |52 |- |28 |'''44''' |53 |- |29 |45 |54 |- |30 |46 |'''66''' |- |31 |47 |67 |- |32 |48 |68 |- |33 |49 |69 |- |34 |50 |70 |- |35 |'''60''' |'''84''' |- |36 |61 |85 |- |37 |62 |86 |- |38 |63 |87 |- |39 |64 |88 |- |40 |65 |'''104''' |- |41 |66 |105 |- |42 |'''78''' |106 |- |43 |79 |107 |- |44 |80 |108 |- |45 |81 |'''126''' |- |46 |82 |127 |- |47 |83 |128 |- |48 |84 |129 |- |49 |'''98''' |130 |- |50 |99 |'''150''' |} | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |51 |100 |151 |- |52 |101 |152 |- |53 |102 |153 |- |54 |103 |154 |- |55 |104 |'''176''' |- |56 |'''120''' |177 |- |57 |121 |178 |- |58 |122 |179 |- |59 |123 |180 |- |60 |124 |'''204''' |- |61 |125 |205 |- |62 |126 |206 |- |63 |'''144''' |207 |- |64 |145 |208 |- |65 |146 |'''234''' |- |66 |147 |235 |- |67 |148 |236 |- |68 |149 |237 |- |69 |150 |238 |- |70 |'''170''' |'''266''' |- |71 |171 |267 |- |72 |172 |268 |- |73 |173 |269 |- |74 |174 |270 |- |75 |175 |'''300''' |} | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |76 |176 |301 |- |77 |'''198''' |302 |- |78 |199 |303 |- |79 |200 |304 |- |80 |201 |'''336''' |- |81 |202 |337 |- |82 |203 |338 |- |83 |204 |339 |- |84 |'''228''' |340 |- |85 |229 |'''374''' |- |86 |230 |375 |- |87 |231 |376 |- |88 |232 |377 |- |89 |233 |378 |- |90 |234 |'''414''' |- |91 |'''260''' |415 |- |92 |261 |416 |- |93 |262 |417 |- |94 |263 |418 |- |95 |264 |'''456''' |- |96 |265 |457 |- |97 |266 |458 |- |98 |'''294''' |459 |- |99 |295 |460 |- |100 |296 |'''500''' |} | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |101 |297 |501 |- |102 |298 |502 |- |103 |299 |503 |- |104 |300 |504 |- |105 |'''330''' |'''546''' |- |106 |331 |547 |- |107 |332 |548 |- |108 |333 |549 |- |109 |334 |550 |- |110 |335 |'''594''' |- |111 |336 |595 |- |112 |'''368''' |596 |- |113 |369 |597 |- |114 |370 |598 |- |115 |371 |'''644''' |- |116 |372 |645 |- |117 |373 |646 |- |118 |374 |647 |- |119 |'''408''' |648 |- |120 |409 |'''696''' |- |121 |410 |697 |- |122 |411 |698 |- |123 |412 |699 |- |124 |413 |700 |- |125 |414 |'''750''' |} | {| class="wikitable" !Total INT !Min !Max |- |126 |'''450''' |751 |- |127 |451 |752 |- |128 |452 |753 |- |129 |453 |754 |- |130 |454 |'''806''' |- |131 |455 |807 |- |132 |456 |808 |- |133 |'''494''' |809 |- |134 |495 |810 |- |135 |496 |'''864''' |- |136 |497 |865 |- |137 |498 |866 |- |138 |499 |867 |- |139 |500 |868 |- |140 |'''540''' |'''924''' |- |141 |541 |925 |- |142 |542 |926 |- |143 |543 |927 |- |144 |544 |928 |- |145 |545 |'''986''' |- |146 |546 |987 |- |147 |'''588''' |988 |- |148 |589 |989 |- |149 |590 |990 |- |150 |591 |'''1050''' |} |} Cada 100 de SP fornece mais 1 de SP regenerado durante o estado de regeneração natural. Você ganha 1 de MDEF baseado em INT para cada 1 de INT que você aumenta. * O cálculo para ver o SP real aumentado a cada 1 de INT é: SP total = SP base + [SP base * (INT * 0,01)] * O cálculo para ver o SP real regenerado naturalmente a cada 6 de INT é: Taxa de regeneração natural total do SP = [SP máximo / 100] + [INT / 6] + 1 * O cálculo para ver o SP real curado pelo item de recuperação: Cura total = Taxa de recuperação do item base + [Taxa de recuperação do item base * (INT * 0,01)] * O cálculo para ver a taxa ATQM real: ATQM mínimo = (INT + [INT / 7] ^ 2) ~ ATQM máximo = (INT + [INT / 5] ^ 2) INT modifica: * Max SP * Recuperação SP * ATQM * MDEF * Itens de recuperação de SP * Efeitos Negativos
Summary:
Please note that all contributions to Metryc Ragnarok Old may be edited, altered, or removed by other contributors. If you do not want your writing to be edited mercilessly, then do not submit it here.
You are also promising us that you wrote this yourself, or copied it from a public domain or similar free resource (see
Metryc Ragnarok Old:Copyrights
for details).
Do not submit copyrighted work without permission!
Cancel
Editing help
(opens in new window)
Navigation menu
Personal tools
Not logged in
Talk
Contributions
Create account
Log in
Namespaces
Page
Discussion
English
Views
Read
Edit
Edit source
View history
More
Search
Navigation
Main page
Recent changes
Random page
Help about MediaWiki
Tools
What links here
Related changes
Special pages
Page information